05.05.2013

Heisann alle.

No har eg leika med ideén om å starte Hobby blogg ei stund, men har ikkje vært sikker på om eg har mykje nytting å bidra med :-P

Mens eg budde i USA, solgte eg lappetepper og vesker, og hadde ei bloggside (lenge før blogging vart så populært) No har den lagt på is i nokre år.

Eg elsker å følge med på andre sine blogger for å få inspirasjon til eget arbeid.
Håndarbeid er ein fantastisk hobby. Eg klør stadig i hendene etter å lære nye ting, og hopper fram og tilbake mellom sying, scrapping, strikking og anna. Og så tenkte eg; korfor ikkje like godt blåse støv av gamle skatter og starte ein blogg, og forhåpentligvis inspirere andre til å komme i gang med håndarbeide sjølv.

Ha ein riktig fin søndags kveld :-)

Agnethe

Hi all.

I have been toying with the idea of starting a craft blog for a while.

Whilst living in the States, I sold quite a few quilts and bags, and I had a blog (long before blogging was so popular) which I have not been using for years.

I love reading other blogs for inspiration for my own work. I often long for projects to do, and I love learning new techniques. I have so may finished projects, and so many new ideas, so I thought it was time to start my own blog to hopefully inspire others to start themselves.

Hope you all have a great Sunday night.

Agnethe  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar