31.05.2013

Sommeren er her!!!

Vestlandet bader i sol og varmegrader om dagen, herlighet kor godt for kropp og sjel :)


Herlig tur på blikkstille hav fra Smelvær til Askvoll 20.05.13


Det blir ingen oppdatering av kjolen eg skulle sy til Amalia. Ho bestemte seg i siste liten å bruke ein anna, og godt var egentlig det, for eg hadde egentlig ikkje tid, hehe. No har det gått i eit med 17.mai feiring, Smelværtur, kurs i Bodø, og ein fantastisk Krakow tur med min kjære og svigerinner/svogere. Og med all flyginga måtte eg jo ha eit håndarbeid, og denne gangen hekta eg ei lue til Annika. Eg har ikkje hekla så mykje før, men med youtube videoer kan en faktisk lære seg alt :D


Lua er ferdig, og no skal eg berre hekle ein blomst som skal syast på sida. Forsettelse følger....


The westcoast of Norway is swimming in sunshine, which is a rare treat :-)

Follow up from last time; Amalia's dress never got done, as she decided on a different dress. Which I am secretly trilled about, because I didn't really have time to do it :-) The recent week has been full with celebrating Norways nationalday 17.mai, a job seminar in Bodø and a fantastic trip to Krakow, Poland with my man and brothers/sisters in law. And with all that flying I needed a project, and ended up with crocheting a hat for Annika. I have not croched much before, but it's amazing what you can learn on youtube ;-)

 I have finished the hat, now I only have to crochet a flower for the side.

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar