24.02.2014

Sewing weekend.


I haven't sewed on my sewingmachine in ages, 
But this weekend, I sewed until my heart was content. 

The first project was a flowered summer top. 

                                                   1. Cut out the fabric you want to use.

                                                2. Shape the fabric, and put needles where
                                                       You later want to stitch.


                                                      3. Looking more in shape.




                                                     4. Double edging along all the sides.


                                                               5. Finished project.


                                       
                                                    6. Flowered cotton summer top.

                                       
                                                                  7. Back shot.


3 kommentarer:

  1. Hei!
    Hvor kan en få tak i slik modelldukke?? Håper dere kan hjelpe meg med informasjon :)

    SvarSlett
  2. Heisann Solveig. Eg har lånt min, så veit ikkje kor den kjem fra. Men veit det ligger eit par stk på www.finn.no, og at du kan få tak i både på ebay og amazon. Søk på Mannequin sy dokke på google, så får du nok fram nokon alternativ :-)

    Lykke til ;-)

    SvarSlett
  3. Heisann Solveig.

    Trudde eg hadde svart deg før, men det visest tydligvis ikkje :-(
    Eg har berre lånt den modellen eg har, men trur dei er å finne på www.finn.no. Alternativt har både Ebay og Amazon til salgs. Google Mannequin for søm, så får du nok opp alternativ :-)

    Mvh Agnethe

    SvarSlett