12.02.2015

New year, new possibilities

Hei hei alle kjekke lesere.

Og da var vi plutselig midt i februar 2015 allerede. Korleis i alle dager kan det ha seg? 
Først var det jul, og eg tok juleferie fra VaimDesign, og siden har eg har av helsemessige grunner ikkje komt meg i gang så mykje som eg hadde ønska. Har mange ideèr eg lurer på, men planane kjem litt og litt ut i livet etterkvart. 
Det nyaste eg har produsert er mønstrete baby bukser i bomullsjersey. Desse er sålangt berre til salgs på Mjølkerampen på Sande i Gaular, men kjem etterkvart til å komme til salgs via facebook sida til VaimDesign og her inne på denne sida. Ellers er det fortsatt mulig å kjøpe luer og panneband. Dei mønstra som er tilgjengelig ligg alltid på facebook òg.   
Noken av baby buksene, fra str.58 til 1 år.
Some of the baby pants available. Sizes from 2mnd-1year



Hey all you great Readers.

Suddenly we find ourselves in the middle of February 2015. How did that happen?

First there was Christmas, where I had time off both work and VaimDesign, and since then I haven't been sewing much because of healthreasons. I have a quite a few ideas and time will show how and when they come to life.
The newest VaimDesign Product is colorful baby pants in cottonjersey. So far these are for sale
in Mjølkerampen a local cafè/giftshop in Sande, Gaular, but will eventually be sold via the
VaimDesign facebookpage and in this blog. Otherwise I am still selling hats and headbands, and the patterns available are always listed in the same facebook page.

Until next time, have a nice weekend.

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar