30.10.2013

Vond skulder

Hi all!!


I am noticing that my blogging is going slow. I will get better :) 

I have been helping to slaughter sheep since my last blog, and obviously kept all the fantastic wool. The Norwegians wild sheep Brand has fantastic wool. 

I have a inflamation in my right shoulder/arm, and haven't been able to knit or crochet, so instead I have washed and saved all of the wool. And then it will eventually become knitting yarn :) 

Heisann alle.

Ser det blir skjelden mellom innlegga mine her. Skjerpings :-P Eg har vært på villsau slakting siden sist, og har selvfølgelig tatt vare på ulla. Hurra!! 

Eg har betennelse i skuldra/høgrearmen, og har ikkje klart å verken strikke eller hekle i det siste, og da er det greitt å bruke tid på å klargjere ny ull :) 

Villsau ull vaska i Milo.

Rein og fin ull. Klar til karding :-)

Herlig rein ny ull 😃

2 kommentarer:

  1. Så herlig ull,
    ha en fin jul :)

    SvarSlett
  2. Ja, gleder meg til eg får kardinal skikkelig til, og kan begynne å strikke med denne herlige ulla :) god jul til deg òg :)

    SvarSlett