20.03.2017

Gingerbreadquilts

Da eg budde i USA tidlig på 2000 tallet, sydde eg som nevnt tidligare endel lappetepper/quilts, og solgte. Den gangen kalte eg "firmaet mitt" Gingerbreadquilts Og varemerket mitt den gangen var å sy en liten pepperkakemann på hjørnet av teppet. Når eg flytta tilbake til Norge følte eg ikkje at det oversatte veldig godt til norsk, og var ikkje egentlig forenelig med det eg ønska å sy. Derfor vart det kort og godt VaimDesign. Vaim er forkorting for Vadheim, bygda eg bur i. Men eg skulle fått en god logo i tillegg. Nokon som har nokon gode forslag? 



When I lived in USA early in the 2000's, I as earlier mentioned, sewed quilts/patchworks, and sold a few. Back then I called my business Gingerbreadquilts. My label back then was to attach a small gingerbreadman to the corner of each quilt. When I moved to Norway the name didn't really work, so I changed it to VaimDesign. Vaim is short for Vadheim, the town where I am from. I still need to come up with a logo. Anyone have any suggestions? 

Gingerbreadquilts logo


Queensize nine-patch quilt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar