15.03.2017

"Everyday Dress" by Runi

Hei alle.

No synes eg det er på tide med ei oppdatering på det eg har sydd i vinter. Det går veldig i rykk og napp med syinga, men kjenner som vanlig at eg klør i hendene etter "å skape noke" hvis det går for lang tid. Utfordringer i helsa gjer desverre sitt for at eg ikkje klarer å sy så ofte som eg ønsker. Men da er det ekstra stas å kunne sette seg rett inn på eit syrom, lukke døra og berre gjere akkurat det ein drømmer om.

Eg oppdaga for ei stund siden Runi sine mønstre, som du kan finne her. Og eg falt spesielt for Everyday kjole mønsteret. Så i høst har eg laga nokre varianter av denne.

Den første fra eit stoff eg hadde hatt liggande lenge, i påvente av det rette mønsteret. Eg syns stoffet passa kjempegodt.

Litt feiling med ribben, men elska fargen og mønsteret/not the best edgeing, but I love this pattern and color




Denne i grått vart bursdagsgave til svigerinna mi/this grey one was a birthdaypresent for my sister in-law

Denne vart litt vågal i mønsteret, men falt i smak hos ei av mine andre svigerinner/Lots of pattern in this one, also for my sister in-law 

Dette var i utganspunktet julekjole til farmor, men eg endte opp med å beholde den sjølv/grandma's christmas dress, which I ended up keeping for myself

Så alt i alt har det sålangt blitt fire Runi kjoler, og det kjem definitivt til å bli fleire. For den har fint snitt, enkelt mønster, og er berre super behagelig å ha på. Og her er det jo berre fantasien som setter stopper for kombinasjoner.

Takk for at dere leser bloggen min.

A.


Hi all.

I have decided that it's about time to update last years sewing. I don't sew as frequently as I would like, but feel the urge if it's been to long. 

I recently discovered Runi patterns, which you can find a link too further up the page. I especially like her "Everyday Dress", which I have sewn four of in the recent months. More info under each picture. I will certainly sew more of these dresses, as they are nice fitting, easy pattern, and very comfortable to wear. 

Thanks for reading my blog.

A.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar