02.09.2014

Reiseveska mi :-)

Eg ELSKER denne veska mi, som eg sydde "i full fart" for mange år siden, fordi eg måtte ha ei reiseveske på flyturen San Diego, USA - Bergen, Norway. Den er fora, og har tre små lommer på innsida, og glidelås på toppen. Eg kan ærlig seie at det er den veska eg har hatt som har blitt mest brukt. På helgeturer både for meg og ungane, overnatting, som ei ekstra veske i kofferten, som strandveske på sommaren..osv.

Så folkens, sy deke ei enkel, litt stor veske, du får garantert brukt den ;-) ..eller bestill ei "stjerne" veske på nettsida mi VaimDesign, hehehe :-P

Kanskje eg skal lage eit lite mønster med bilde innlegg seinare, for deke som kanskje leiker med tanken på å sy, men ikkje har prøvd enda.


I LOVE my large bag, which I sewed quicly several years ago, because I needed a travelbag for a San Diego, USA - Bergen, Norway trip.  It is padded, has three small pockets on the inside, and a zip on the top. I can honestly say that this is the one bag which I have used the most in my life. Both the kids and I use it for weekend trips, sleepovers, as an extra bag in my luggage, as a beach bag in the summer. etc..

So people, sew yourselves a simple large bag, you will without a shadow of a doubt use it :-) ...or you can order one of my "star" bags from my 'webshop' VaimDesign, hehe :-P

Maybe I can make a simple 'how to make a beachbag' tutorial later, for those of you that night want to get into sewing, but haven't tried. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar