23.06.2014

Facebook

Heisann folkens. For en herlig dag :-) Sola skin, eg har hatt ei strålande helg, det gjekk over all forventning på markedet på lørdag, og i dag har eg bursdag :-) Som ei bursdagsgave (hehe) til meg sjølv har VaimDesign fått egen facebook side. Følg og lik meg gjerne der. VaimDesign

Eg har fortsatt noken luer til salgs, og tar imot bestilling på nye. Desse ser de på facebook sida.

Hi all. What a great day. The sun is shining, I have had a great weekend. The markedsale exceeded my expectations, and today is my birthday :-) As a birthday present for myself (Hihi) I have created a facebook page for VaimDesign. Follow and like it if you are interested. VaimDesign

I have a few hats and headbands leftover from the weekend, and I will be taking orders for new ones. You can see the ones for sale on the facebook page.





1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett