28.03.2014

Easy leftover dinner!


Kor mange av dere sparer på restene etter middagen, kor mange kaster dei. Til min manns, av og tils store forvilelse, sparer eg på dei minste middagsrestane. Ofte blir dei brukte, men eg må innrømme at dei ofte blir ståande i kjøleskapet så lenge at dei må kastast uansett. Haha, da er jo vitsen borte :-P

Har eg større mengder igjen, så lager eg variante middager til familien. Men har eg berre til ein person, så lager eg porsjonspakker i vakumpakkeren, og fryser ned.

Men som eit lite tips: Desse er supre for dager der eg eter aleine, eller har seinvakt på jobb, og tar med litt varmmat.

Og så er det jo både veldig lønnsomt og tidsbesparande.

Ofte tenker eg over korleis kombinasjoner eg kan lage av dei ingrediensane eg har heime, i stadenfor å handle ofte. Og når eg handlar, planlegg eg litt framover, sånn at eg har litt tilgjengelig i skapa. Dette er óg veldig lønnsomt og tidsbestarande, i ein ellers hektisk kvardag.

Noke av det eg alltid har i hus er: Løk, pasta, ris, tomatpure, mjøl, egg, margarin. Løk blir mykje brukt i min mat (sjølv om eg ofte må "gjømme" det litt for ungane. Og med mjøl, margarin osv. kan du lage dei fleste sauser, pannekaker, pizzabunn, osv. I fryseren har eg alltid fisk, kjøtt, grønnsaker tilgjengelig.

Her hadde vi sei, potetstappe og grønnsaker til middag, og satt igjen med masse stappe og grønt. Eg tok ein pølsepakke ut av fryseren, kokte macaroni, lagde ein kjapp kvit saus, blanda stappen med sausen, og helte alt opp i ei form. Steikte i ovnen på 200 grader i 30 min. Server med salat.

Oppskrift på kvit saus:

  • 2 ss  margarin 
  • 3 ss  mjøl
  • 5 dl   melk 
  • ca. ½ ts salt 
  • ca. ¼ ts pepper 
  • ca. 1/4 ts cayennepepper
Smelt magarin, rør inn mjøl. Spe med melk og rør gjevnt, for ikkje å få klumper. La småkoke i 5 min, smak til med krydder. Like enkelt som toro, ikkje sant?


Simple ingredients

How many of you save leftovers? Most of the time I save the leftovers, even though they often get left long enough not to be eatable anyway.

If I have large amounts, I make varied dinners for the family. If there is only enough for one person, I vacume seal it in portions, and freeze. Excellent for dinners alone, or it I have the evening shift at work. 

Saves money and time.

Often I think of how I can combine dinners from ingredients I already have in the cubbards. When I shop, I try to plan ahead, so that I have a few ingredients to choose from. This saves time and money, as you don't have to shop that often. 

Some of the things I always have on hand are: Onions, pasta, rice, flour, eggs, tomatopuré, butter. I use onion A LOT (even though I have to hide it from the kids). With flour and butter you can make most sauses, pancakes, pzza etc. I always have fish, meats and vegetables in the freezer.

For this dinner we had coalfish, mashed potatoes and veggies for sinner the day before. The mash and veggies were left. I used sausages from the freezer, leek and macaroni. I made a white sauce, mixed mash, and the rest in a big pan. Leave in the oven on 400 degrees farenheit, for about 30 min. Serve with a simple salad. 


Recipe for white sauce:

  • 2 tbs butter 
  • 3 tbs white flour
  • 5 dl  milk 
  • ½ ts salt 
  • 1/2 ts black pepper 
  • 1/4 ts cayennepepper
Melt butter, stir flour in butter. Add milk, and stir so you avoid lumps. Simmer for 5 min. and add spices at the end. Just as easy to make as poudered sauces.



Pølsegrateng med salat

Bon appetit!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar