20.10.2015

Bomber jakke

For eit halvt år siden kjøpte eg to meter av grått quilta stoff på stoff og stil, som egentlig skulle bli til to skjørt. Men da det eine skjørtet nesten var ferdig såg eg at det vart altfor kort, og så vart det berre liggande.

Men når sykløa kom her ein kveld, så måtte eg gå igjennom dei stoffa og mønstra eg har for å få syidè. Resultatet vart ei bomber jakke til veslejenta. Mønsteret er eit lignande frå stoff og stil, som eg berre måtte endre litt på. Glidelåesen er ein midlertidig løsning, for den er for kort :-P 





Six months ago I bought to metres of grey quilted fabric, which was supposed to become to skirts. However when the first skirt was nearly finished, I realized it would be too short, so I didn't finished it. 

So when my sewing itch became to unbearable the other night, I looked trough the fabrics and patterns I have. The result is this bomber jacket for my little girl. The pattern is bought, but I have changed it to suit this type of jacket. The zip is going to be changed, as it is too short, but the only one I had available. 



Until next time, A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar