27.10.2015

Before and after.

Hei alle.

Kjellarstova vår er meir eller mindre omgjort til syrommet mitt, det starta med eit lite skrivebord, men etter kvart som muligheten byr seg,  og etterspørsel av varene mine auker, så har eg "ete" meg utover rommet :-)

I starten var eg i garasjen til pappa og fant ei gammal plate og bukker som har blitt brukt til skjærebord i eit års tid. Men ei syerske må ha godt utstyr, ikkje sant?? 

Så no har eg kjøpt meg eit glimrende hjørnebord til symaskinene mine. Ei stor hylle frå Jysk til stoffa, og bruker det gamle skrivebordet til skjærebord. Eg blei så fornøgd med resultatet!! Og no har vi fått oss varmepumpe i kjellaren óg, så det er ein fryd å sitte der nede å sy. 

OH LYKKE!! :-D 

Before (at a very messy moment) and after!
Hylle fra Jysk. Bilde lånt fra Jysk.
Hi all.

Our downstairs tv room  has more or less been converted to my sewingroom. I started out with a small desk, but as sales have grown, my equipments and fabric stashes have taken over more and more of the space. 

When I first started out, I got an old wooden board from my dads garage to use as a cuttingmat. But a seemstress needs good equipment, right??

So I have invested in a new corner desk for my sewingmacines. A new shelving system from Jysk for my fabrics, and the old desk has become the new cuttingmat. I am so pleased with the result. And as we have recently invested in a new heater downstairs, it's become one if my favorite places in the house :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar