19.08.2014

Summer

Hei alle :-)

Nei, no er det jammen på tide med eit livstegn på bloggen. No er ferien over for denne gang, og skule, arbeid og sying er i sving igjen.

Vi har hatt ein fantastisk fin ferie. Vært i Kroatia, ved sjøen å bada og fiska, på fjellet og lagt i telt, vært med mykje familie, ja rett og slett kosa oss masse!!

Meininga var å ta heilt ferie frå luesying og fokusere heilt på familien, men den andre helga måtte eg berre krype til korset og få sydd litt. Eg fekk inn så masse bestillinger ila den første ferieveka at eg måtte få nokon av dei ferdige. Herlighet, fantastisk kjekt!! Den siste veka har det òg komt masse, i tillegg har eg fått eit par telefonar om eg er interessert i ha stand på marked, så når vi kom frå ferie søndag var det berre å brette opp armane å begynne å sy - inn i mellom alt anna som skjer ved skulestart, hehe :-P Men eg er kjempeglad for det!!!


Hi all :-)

It's about time to prove that I am still alive, hehe. It's been a long time without writing on the blog. Summer holidays are finished, kids are back in school and we are back at work.

We have had a fantastic holiday. Been to Croatia, by the sea fishing and swimming, on the mountain camping, been visiting our families, really enjoyed the summer.

The plan was to take time off from all sewing and focus on spending time with the family, but the second weekend I just had to admit to myself that I needed to sew. I had so many orders the first holiday week that I had to get on top of them. Amazing stuff!!! I have had even more this last week, and a couple of phonecalls asking if I'd be interested in having sale stands at some markeds. So when we got back from our holiday on Sunday, I immediately sat down at the sewing table and got started - all in between the stress of school starting, hehe :-P ....but I LOVE IT!!! 


Meeen den kjekkaste tingen som skjedde i sommar var at min kjære og meg forlova oss <3

But the happiest thing that happend this summer is that my love and I got engaged <3

Our engagement rings <3


Cavtat, Croatia


Big catch



VaimDesign hats on all three :-)


Peaceful summer night


Until next time

A.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar