01.01.2014

New Years resolutions!


Happy New Years everyone. I hope you have all started his year great. We celebrated with parents/grandparents yesterday and had a great time. 

Godt nyttår alle ihop. Håper starten og forventningene til eit nytt år er skyhøge. Vi feira nyttårsafta med foreldre/besteforeldre og kosa oss masse.

Great saying


I have never been one for New Yers resolutions, and I don't really like it. But (call it n.y resol if you want) I am making some changes in 2014.

My plan is:

1. Limit time on the iPad/phone 

2. Knit more 

3. Eat healthier...no dieting, just eating better and healthier. Hoping to get more energy for example. 

4. Sew more

5. In connection with nr. 3, I am going to bake/cook more homemade foods.

6. Did I mention knit/sew more?? 

And I am hoping that writing it down for everyone to see, will help me stick to my plan :k) what do you think?

What are your New Years resolutions?


Homemade crispbread

Eg pleier ikkje å ha nyttårs forsett, og trur egentlig ikkje på at dei fungerer, men (kall det det hvis du vil) i år skal eg i allefall gjere eit par endringa i livet mitt. 

Dei er: 

1. Bruke IPad/telefon mindre.

2. Strikke meir.

3. Ete sunnare..ikkje slanking, berre generelt ete bedre og sunnare. Kanskje få litt meir energi?  

4. Sy meir.

5. Pga nr.3, så vil eg bake/lage meir heimelaga mat. 

6. Nevnte eg strikke og sy meir?

Eg håper jo egentlig at ved å skrive det ned for alle å sjå, så er sjangsen for at eg gjer dette større :-P Ka trur deke?

Kva er ditt nyttårsforsett? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar