06.07.2013

Sommer lykter.

I dag er første feriedag, og eg ligger heime på sofaen med rygg prolaps :( Typisk uflaks vil eg sei, siden det ikkje er første ferien eg har fått ødlagt pga dårlig rygg...men men, ingen vits å legge seg ned å grine av den grunn.

I sofaen kan en jo drive med litt handarbeid (når ein ikkje er helt neddopa på medisin, haha, og det er eg tåforsåvidt denne helga). Men eg har fått ferdig 2 fine sommerlykter, som syns vart veldig fine. den eine har eg laga med 2 fastmasker og 2 luftmasker osv, og den andre med 3 staver og 3 luftmasker osv. Eg har berre brukt vanlige syltetøyglass. Dei vart veldig fine med stearinlys i.

No har eg starta eit nytt par med rosa baby converse sko :) 

Håper alle har ei strålande helg, sommarferie eller ei :) 



Today is the first day of our summerholiday, and I am lying on the sofa with a back prolaps. :( I feel extremely unfortunate, since it is not the first holiday that has been spoiled because of a bad back. Oh well, hopefully it will get better soon.

Look at the bright side, at least I can get a lot of crocheting done while lying down. (When I am not drugged up) which to be honest, I have been this weekend. I have finished 2 lovely glass light holders. I made one with 2 single crochet and 2 chains, and the other with 3 double crochet and 3 chains.
The glass I have used are regular jam yars with candles on the inside.

Hope you like them. 

I have also started a new pair of pink baby converses :) 

Hope you all have a fantastic weekend, summerholiday or not :)

A.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar